30.09.2017

Todays Outfit | Red Boots & Leather Jacket










leather jacket / boots - H&M  |  tee - Stella McCartney  |  jeans - Stradivarius  |  beret - ZARA  |  belt - Gucci  |  bag - Chanel  |  watch - Cluse  |  glasses - Prada


Czerwone buty, to zdecydowanie hit tego sezonu. Chodzily mi po glowie dlugie kozaki w tym kolorze, ale stwierdzilam, ze jednak bylyby zbyt odwaznym dodatkiem do codziennych stylizacji, dlatego zdecydowalam sie na wersje krotsza skarpetkowa. Fajnie ozywiaja moja szafe :)
Beret bedzie mi towarzyszyl w wielu stylizacjach, bo tak sie z nim zzylam, ze nie opuszczam juz moich czterech katow bez nakrycia glowy :)
Pozdrawiam Was cieplutko i zycze udanego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Wow, na prawdę ciekawa stylizacja, tak jak piszesz buty ożywiają całość. Osobiście nie przepadam za beretami, ale reszta - super :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty okropne:( jak je zobaczyłam w HM to pomyślałam - kto to kupi! Przepraszam, ale - nie, nie, nie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne czego mi brakuje to czerwone usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bomba! To kolejny raz kiedy mega zaskoczyłaś mnie swoją stylizacją i od której ciężko oderwać oczy <3

    OdpowiedzUsuń