19.02.2013

Last Winter


Postanowilam zrobic Wam male podsumowanie ubieglorocznej zimy.
Niektore z tych zestawow z malymi poprawkami zakladam do dzisiaj.

Pozdrawiam :)

agNeSSka**




07.02.2013

puffa jacket

Zwykly, codzienny i niezobowiazujacy outfit.
Kurtki puchowe w tym roku wioda swoj prym.
Projektanci juz nie tylko proponowali je na wyjazdy na narty ale do codziennych zestawow.
Najmodniejsze sa te z polyskiem zestawiane na wszelkie mozliwe sposoby.
Do owych kurtek przekonywalam sie dosc dlugo,
ale teraz na tyle sie polubilysmy, ze
w niedlugim czasie szykuje z nia nastepny zestaw. :)

Pozdrawiam serdecznie

agNeSSka**




bag - Zara %
shoes, pants - H&M
jacket - Lana Del Rey for H&M %
sweater - second hand

03.02.2013

Drugie urodziny bloga - Happy Birthday High Heels !


Tak, juz drugi rok mamy za soba :)
Kochani dziekuje Wam, ze jestescie ze mna.
Dziekuje za wszystkie komentarze jakie od Was dostaje.
Bo jak juz rok temu powiedzialam - czym bylby blog bez jego czytelnikow :)

Dzieki ''High Heels'' odkrylam na nowo siebie,
moj styl ewoluowal.
Jestem swiadoma tego co zakladam i co mi sie faktycznie podoba.
Przekonalam sie do butow na plaskiej podeszwie, co kiedys bylo nie do pomyslenia
- zawsze przechodzilam obok tych dzialow obojetnie.

Dla mnie osobiscie blog stanowi taki swoisty pamietnik.
Zawsze wtedy gdy nie mam weny tworczej, badz zbyt malo czasu
na grzebanie w szafie zagladam na bloga i juz wiem co danego dnia zaloze.

Ogromnie mnie cieszy 
iz liczba wyswietlen stron w ostatnim czasie przekroczyla okragly 1 000 000!  
To bardzo motywujace, dziekuje :)

Nic lepiej nie podsumuje calego roku jak same zdjecia,
wiec zostawiam Was Kochani wlasnie z nimi.

Pozdrawiam serdecznie

agNeSSka**


Holiday in Turkey


 

Week in Barcelona



Baltic Sea


 
 
 

Christmas




Outfits 2012/2013




High Heels on FACEBOOK