18.08.2013

black & white LOOK




DE: Eine weitere Kolletkion aus meiner Sporty Chick-Serie! Der sportlich-elegante Stil ist definitiv der, in dem ich mich am wohlsten fühle. Das Shirt habe ich in der Männerabteilung gefunden. Vor knapp 2 Monaten habe ich sie euch bereits als Kleid präsentiert. Dieses mal jedoch als Streetstyle - ideal für das Stadtleben.

PL: Kolejny zestaw z serii sporty chick! Sportowa elegancja to zdecydowanie styl w jakim sie najlepiej odnajduje. Bluzke kupilam na meskim dziale. Jakies dwa miesiace temu zaprezentowalam ja Wam w postaci sukienki. Natomiast dzisiaj to typowy street - stylizacja idealnie wpasowala sie w miejskie zycie.




sunglasses - Coloseum  |  blouse - H&M man  |  leggings - sh  |  shoes - CHOIES  |  bag - etorebka

29 komentarzy:

  1. Genialnie! Ostatnio zachwycasz swoimi stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja walczę z myślami o ścięciu włosów, ale jak patrzę na Twoje to chyba przekonuję się, żeby nie obcinać :D Ostatnio skróciłam, ale jeszcze są dość długie ;)Chyba będę dalej zapuszczać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny zestaw bardzo orginalny

    OdpowiedzUsuń
  4. Te legginso-spodenki to jakiś koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna torebka!!!


    zapraszam



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie ! sportowa elegancja to również to w czym czuję się najlepiej !!! pieknie
    buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka. Zauważyłam, że ostatnio zmieniły się zdjęcia u Ciebie oczywiście na plus. Czy to nowy aparat czy fotograf? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani jedno ani drugie.
      Moj fotograf postanowil po prostu wziac sie za siebie. :)

      Usuń
    2. to gratulacje dla fotografa:))) jakość zdjęć mega się poprawiła:)

      Usuń
  8. Bomba! Mam podobną koszulke i zastanawialam sie czy mozna ja nosic nie tylko jako sukienke :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z bluzką! wygląda rewelacyjne! jakie Ty masz piękne, długie włosy <3 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam biało-czarne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow zachwyciłaś mnie tą stylizacją <3 rewelacyjne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz! Zapraszam również na mojego bloga, będzie mi bardzo miło, bo dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się! też noszę szorty z koronką, nietypowe, bo satyny od piżamy haha;)
    buźka!
    rebellook

    OdpowiedzUsuń
  14. trzeba przyznać ze wyglądasz obłędnie!!! szpilki są perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy masz piekne :)

    OdpowiedzUsuń