5.05.2013

My best vintage blazer !


Uwielbiam rzeczy z dusza, dlatego tez za kazdym razem gdy jestem w Polsce zagladam do mojego
ulubionego lumpka z nadzieja, ze ponownie zaskoczy mnie czyms niesamowitym. Przewaznie wychodze z niego
z wielkim usmiechem na twarzy. Te marynarke natomiast mam po mojej kochanej Mamusi :) Nosila ja gdy
miala 20 lat. Kilka lat temu robiac wspolne porzadki w jej szafie dorwalam ta cudna marynarke. Juz wtedy
wiedzialam, ze warto ja miec w szafie - czulam, ze bedzie miala jeszcze swoje piec minut w modzie. Owy czas
nastapil. Jak wiecie Kochani, w tym sezonie bardzo modne sa szerokie ramiona w marynarkach. Moja nie dosc,
ze ma mega poduchy, to jeszcze jest pieknie wykonczona srebrna nicia z dzetami. Mega! Kolejna perelka w mojej szafie :)

Pozdrawiam Was serdecznie

agNeSSka**




shoes - Zara
bag, wach - Glitter
pants - Stradivarius %
blazer - vintage
top - Tally WeiJl
sunglasses - Coloseum %


27 komentarzy:

  1. Zarąbiste spodnie :)

    Mam nadzieję, że docenisz poświęcony czas i odwdzięczysz się na moim blogu w postaci komentarza pod rozdziałem III http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny look pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad zakupem tych butów są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam znajdywać stare rzeczy w szafach mojej mamy czy babci, są niepowtarzalne! A kurtki zazdroszczę :3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna! Dlatego ja już fajniejsze rzeczy zostawiam dla moich dzieci, mimo, że ich nawet jeszcze nie zaplanowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie! marynarka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie i buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swoje spodnie widzę już na którymś blogu z kolei, tylko nie na własnym xD Kupiłam je w grudniu i zdążyłam znosić, są totalnie zniszczone :( A szkoda, bo były to moje ulubione spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. PS. Masz IDEALNĄ figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Yes, very cute blazer and perfect styling, obviously with your abs. Love the pants too.
    XX,
    Well, very cute things you have there.
    XX,
    ** Styleidnet INSTAGRAM **
    ** Style Id Net **
    * Bloglovin *
    .

    OdpowiedzUsuń
  12. MAMY TE SAME SPODNIE;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your shoes, great outfit :) x

    OdpowiedzUsuń
  14. Joanna Julia { Fashion4Ever.pl }6 maja 2013 12:26

    Bardzo zgrabne buty. Sweterek ciekawy, chociaż chyba sama nie odważyłabym się połączyć graficznych pasków ze wzorkiem, a la arabeska. Ale całość wygląda nieźle.

    Pozdrawiam,
    Joanna Julia
    Fashion4Ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. That is a gorgeous vintage jacket. Your styling is always on point! Very nice.
    Oh by the way, it was my pleasure featuring you on my blog. You are welcome Agnes! :)

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń