New in from Zara

Jakos w tym roku przeszlam obok zarowych wyprzedazy.
Ale cos mnie podkusilo w ubiegly weekend aby przegladnac ich sklep online
i prosze jakie cuda jeszcze na mnie czekaly :)
Buty zostaly przecenione z 69,95€ na 16,99€,
a torba z 69,95€ na 29,99€.
Buty spodobaly mi sie od razu gdy ubieglej jesieni weszla do sklepow nowa kolekcja.
Na pewno zestawie je z czernia,
aby wydobyc glebie fioletowego obcasa.
Lubie tego typu akcenty w minimalistycznych stylizacjach.
A co Wam moi drodzy udalo sie upolowac na tegorocznych wyprzedazach? :)

Pozdrawiam serdecznie

agNeSSka**




All stuff by ZARA

Komentarze

  1. cudne!!! strasznie mi się podoba ta torba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty !
    Bardzo fajne łupy

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym roku wyjątkowo dobre zrobiłam zakupy w Zarze, warto było czekać :)
    cudowności tu masz też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku wyłowiłam tyle świetnych rzeczy,że nie sposób wymienić :) btw. Buty i torba rewelacyjne :)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne buty!!Chodź pewnie bym się w nich zabiła warto by było mieć je w szafie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa chcę tą torebkę! Bardzo podobną oglądałam ostatnio w Mohito, ale ta bije ją na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torba godna pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę torbę!
    Mam ją w czarnej wersji kolorystycznej, niech się dobrze nosi! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect stuff! That's why I love Zara!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tą torbę (ale całą czarną) zamówiłam online za 169zł i z tego co wiem w pl nie było większej obniżki na nią :) A Ty ją masz taniej :( Jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, this weeκend is nіce in favor of me, for the reason that this time
    i am reaԁing thіs еnormous educational piеce
    of writіng here аt my house.
    Here is my web blog ; loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty też spodobały mi się już jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejne wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze przyznac, iz fanka panterek osobiscie nie jestem, aczkolwiek w przypadku tje torby efekt jedt daleki od tandetnego, co w przypadku tego wzoru jest zazwyczaj norma. Torebka jest elegancka, troche zadziorna i zdecydowanie wyglada w skrocie mowiac swietnie dzieki swojemu ksztaltowi. Bardzo fajny zakup.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wykonana ta torba:)
    Co Zara to Zara:)
    Zapraszamy do nas na dwie nowe stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  16. zostalas otagowana u mnie na http://fromsarahwithlove89.blogspot.de/2013/02/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka przecudowna! Ja w tym roku niestety nie poszalałam na wyprzedażach, ale może jeszcze się obkupię ;) Najnowsze zdobycze przedstawiłam w moim przedostatnim poście. Ale najbardziej zadowolona jestem z żakietu, który do mnie przyjdzie w poniedziałek lub czwartek ;) A czy w Niemczech są jeszcze wyprzedaże? Bo wybieram się za tydzień na ferie na dwa tygodnie i myślałam, że może coś fajnego wyhaczę ;) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili sa ale nie sadze, ze za 2 tygodnie bedzie cos jeszcze wisialo. Ja sie wczoraj oblowilam sie w C&A - nie dosc, ze asortyment sklepu byl juz przeceniony o polowe, to zostal wczoraj jeszcze raz przeceniony o 50 % :D

      Usuń
    2. Ooo, to super ;D No to ja mam nadzieję że jednak coś będzie czekało na mnie w świetnej cenie ;)

      Usuń
  18. I was going to use instant cash pay day loans mortgage.
    They had named me and provided me a deal I could not refuse,
    think me if it sounds too excellent to become real it really is.

    After they had me hooked they had been nowhere to get observed.
    Until eventually I spoke with their officer from http://allaband.com/diary/index.php?blog=1&c=1&page=1&more=1&title=the_number_one_comin_atchya&tb=1&pb=1&disp=single.
    He was extremely straight forward and advised me what he could do for us and promised we could close
    in seven days.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz