20.03.2012

Simple

Simple, simple
and simple!

W koncu odnalazlam sie we wlasciwym stylu.
Niekonwencjonalny, a zarazem prosty,
ktory niesamowicie zaczal wspolgrac z moja osobowoscia.

Warto rowniez wspomniec o warunkach atmosferycznych.
Z dnia na dzien robi sie coraz cieplej,
a w czwartek zapowiadaja ponad 20'C!
Kto wie - moze zaskocze Was jakas kiecuszka :)

Pozdrawiam serdecznie!

agNeSSka**










dresy - H&M
buty - Bershka %
koszula - sh
koperta - New Yorker %
czapka - H&M dzial meski %
okulary - C&A %

43 komentarze:

  1. cudowne masz wlosy, a cala stylizacja jest swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz ! Koszuli i torebki - ZAZDROSZCZĘ ;))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś genialna, kopertówka przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga! Jak zawsze mega stylowo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hi beautiful! your blog is lovely :)
    i follow you since now

    visit my blog and follow me if you want.

    www.inspiredintheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalnie ;)
    świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  7. dresiaki robią na mnie wrażenie w każdym zestawie, a tym bardziej tak stylowym jak Twój ;p jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie i koperta są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie taki styl bardzo do Ciebie pasuje :)
    Właśnie wróciłam do domu, o mało mi głowy nie urwało i zimnooo , oddawaj słońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. choć to nie mój styl, ty wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Cię w takich zestawach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. proszę Cię zostaw już w pokoju te podkolanówki, skarpetki. rajstopy, cokolwiek to jest

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje stylizacje! Odważnie i stylowo- SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się jak dobralaś kolory i w jaki sposób polączyłaś calość. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam połączenie sportowych spodni z elegancką koszulą - rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fuj! nigdy nie zrozumiem tego trendu i zamiłowania do niego...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Cię lubię w takim właśnie wydaniu:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw! Faktycznie do Ciebie pasuje. Chyba coraz więcej zawistnych dziewczyn zaczyna przeglądać Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawistnych... Czy napisanie, że ktoś wygląda jak strach na wróble, jeśli rzeczywiście tak wygląda, to jest to zawiść? Ten set do mnie nie przemawia, wszystko z innej parady... :(

      Usuń
  19. świetnie świetnie :) gratuluje pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw super, ale proszę Cię, zmień pomadkę!

    OdpowiedzUsuń
  21. i znowu ta czapka bleee wyglądasz brzydko naprawde. a jestes ladna i psujesz cala stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie rewelacja!


    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakoś nie przemawia do mnie połączenie dresów i szpilek, ale za to masz fantastyczną koszulę. Pozdrawiam.

    http://mojaszafaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie podobało mi się połączenie dresów z eleganckimi rzeczami, ale w twoim wydaniu jest nawet fajnie :)
    Śliczne buty.

    OdpowiedzUsuń
  25. masakra jakas na siłe chcesz byc modna.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię Cię w takim własnie stylu. szpilki i koszula skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie spodnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowna torebka!

    obserwuję! i zapraszam :))))
    http://headoverheelsinlovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. mam wrażenie,że nic tu do siebie nie pasuje...chociaż z osobna rzeczy całkiem całkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie dobrze skrojone dresowe spodnie ze szpilkami!!

    OdpowiedzUsuń