18.03.2012

Elegant Hunter

Witam juz z Niemiec :)

Jak juz wspomnialam w jednym z wczesniejszych postow,
iz moje zestawy z kaloszami beda kierowaly sie raczej ku elegancji.
Tak jest i dzisiaj :)
Wedlug mnie w koncu powstala linia kaloszy,
ktore maja w sobie klase.
Cala reszta stroju chcialam ja tylko podkreslic.

Pozdrawiam serdecznie :)

agNeSSka**










kalosze - Hunter schaffashoes
wdzianko, torba - Zara
rajstopy - Levante
spodenki - New Look sh
koszulka - Stradivarius %
okulary - C&A %

31 komentarzy:

  1. rewelacyjnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie i z klasą<3
    żakiet jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ta torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna marynarka <3

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz :) nigdy nie zrozumiem dziewczyn, które twierdzą, że kalosze nadają się tylko do lasu albo do ogrodu...

    OdpowiedzUsuń
  6. i znów widzę moją ulubioną torebkę <3
    świetne te kalosze, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna marynarka.
    Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. musisz częściej nosić kucyka :) bardzo pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz cudownie! to prawda w kucyku też wyglądasz czadowo:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem wielka fanka tych butow. Cala stylizacja jest na tak! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. powtórzę się, ale kalosze są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kaloszki są obłędnie piękne!Świetnie wyglądasz:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę podoba mi się sposób w jaki nosisz te rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba, świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  15. takie połączenie jest niezwykle odważne.... i trafione!! ;p świetny żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem kalosze mijają się z klasą i to, że są firmy Hunter i kosztują 500zł nie sprawi, że będą miały klasę. ;) O elegancji nie wspominając.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę się zgodzić z koleżanką...

      Usuń
  17. super polączyłaś kolory , czern z szaroscia i bielą przelamalaś kolorem rozowym z kaloszow i to sprawiło,że stylizacja jest lekka i swieża. Calość jest elegancka.Super.

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne masz to wdzianko !:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. to wdzianko zniewala...! ah i oh!

    OdpowiedzUsuń
  20. Możesz podać link do tych rajstop chciałabym sobie zamówić ale nie mogę ich znaleźć na tej stronie :)?

    OdpowiedzUsuń
  21. Gustowna stylizacja, masz mega zgrabne nogi. Połączenie kaloszy i rajstop sprawia, że wyglądasz mega seksownie!

    OdpowiedzUsuń