26.03.2012

Because we have the spring

Witam Was serdecznie,

coraz cieplej robi sie na dworze
ale moje termometry plus 25'C jeszcze niestety nie pokazuja
jak to sie chyba dzieje w Polsce.
Choc moja Mama zapewnila mnie, ze macie jeszcze zimniej niz my tutaj.
Co widze nie przeszkadza wielu dziewczynom nosic juz iscie letnie kreacje.
No coz, mi slonce jeszcze dobrze nie przygrzalo ;)
 I u mnie na blogu znajdziecie dopiero wiosne,
bo ta sie dopiero zaczela wiec warto ponosic i wiosenna garderobe :)
Natomiast moja szafa jest juz konkretnie przygotowana na okres letni.
Zaopatrzylam sie w spora ilosc bieli,
pasteli, odcieni niebiesiego, wzorow i motywow kwiatowych.
Teraz z otwartymi ramionami czekam na lato :)

Pozdrawiam serdecznie!

agNeSSka**












spodnie - H&M dzial dzieciecy
sweter, marynarka - H&M
buty - Stradivarius
torba - no name
okulary - C&A %


I moje piatkowe nowosci :)




48 komentarzy:

  1. sandałki są obłęęęędne! ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym outficie<3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w sweterku i sandałach. Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie <3 Złoto i biel w codziennym wydaniu rzadko wychodzi dobrze ;)
    U mnie na termometrze 5 stopni, nawet w słońcu jest jeszcze chłodno. Już pisałam o zestawach w komplecie z gęsią skórką, nie wiem o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne buty i sweterek! :))))

    http://headoverheelsinlovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. w sobotę kupiłam ten zloty sweterek w H&M i tak się zastanawiałam jak go ugryźć :D wchodzę na Twój blog a tu zestaw ze złotym sweterkiem :D :D :D i to naprawdę fajny set :)

    a co do pogody - uważam podobnie - mamy wiosnę wiec ubierajmy się wiosennie , letnie rzeczy zdążymy jeszcze założyć :) tym bardziej , ze blogerki powinny inspirować i co mi po secie z sukienka i sandałach kiedy za oknem pogoda idealna na bezowy trencz i szpilki / botki / półbuty ;)

    Nie dajmy się zwariować :)

    Pozdrawiam , H.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten złoty sweter. Te cieniowane spodnie w kwiaty też kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nowosci są super:)a tu faktycznie jest ciepło, a co za tym idzie od razu się rozchorowałam:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Napatrzeć się na Twoje zestawy nie mogę ! Jesteś NAjlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczny zestaw a zakupy jeszcze lepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałam skomplementować sweter i buty, ale nie mogę się powstrzymać.. masz niesamowicie intrygujący profil!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buciki:)Wspaniały secik Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne te buty, niestety nie mogłam już takich dostać ;(. Pozdrawiam ;) oby więcej tych wspaniałych outfitów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę tutaj zdrowe podejście. To dobrze, bo niektóre dziewczyny już przesadzają ze swoim wyglądem, chociaż nie wątpię, że mi byłoby zimno, gdybym ubrała takie buty. :))
    Zachwyca mnie natomiast Twój sweterek. Jest nieziemski! Świetnie by wyglądał też do czarnych spodni, można go ująć na "rockowo". :)) Twoja stylizacja - delikatna - też idealnie do niego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy ok. 20'C takze absolutnie nie zmarzlam i nie ciagnelo zimno po nogach :)
      I dziekuje!

      Usuń
  16. bardzo ładnie, sweterek i buciki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wreszcie jakaś normalna blogerka! Bardzo rozsądne podejście.
    Wszystko pięknie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie wygląda połączenie złotego swetra i białych spodni! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. sweter mistrz!! mimo, że wolałabym srebrny bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne zestawienie! Niczego bym nie zmienila!

    OdpowiedzUsuń
  21. great photos and style
    i'm following u but now it's your turn :) follow me


    www.celyneglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie! po prostu cudownie!
    jestem zachwycona butami;D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  23. buty niczym botki od miu miu! cudowne są no i twoja torebka zrobila na mnie ogromne wrazenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie i bardzo zgrabnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo pozytywnie nastrajający zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne, fajne, fajne!!! Bardzo mi się podoba, złoty sweter, buty i białe dżiny:-)Niby zwyczajnie a bardzo z klasą i szykownie:-)pozdrawiam Letty

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj Kochane serdecznie Wam wszystkim dziekuje! :**

    OdpowiedzUsuń
  28. ja powiem tak : chciałabym miec tyle ubran i butów co ty, niestety albo nie mam gustu albo co ze co bym nie kupila nie umiem tak zestawić;(

    OdpowiedzUsuń
  29. serio masz duuużo ciuchów ;) zazdroszczę też. :) nadążasz w nich chodzić? chciałabym zobaczyc twoją szafę , a stylizacja ŁaŁ ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie outfity umieszczam na blogu z uwagi na brak czasu, codziennie ubieram sie inaczej i tym samym staram sie wszystko znosic :) ale nie ukrywam, ze w szafie lezy kilka rzeczy, ktore juz dawno nie ujrzalo swiatla dziennego.
      A szafe pokaze, mialam zamiar juz wczesniej ale po sprzatnieciu w niej zapomnialam cyknac fotki, a dzisiaj znowu nie moge tam nic znalezc ^^

      Usuń
  30. Bardzo cię lubię w takich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz przecudnie!:)
    jesteś mega inspiracją!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Często tutaj wchodzę bo zawsze znajdę coś co mnie zainspiruje ;)
    Gratuluję stylu i wyczucia oraz oryginalnych stylizacji.

    Zapraszam do siebie: www.photoblog.pl/lovelyredhead

    te buty są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG!
    jak z Ciebie Diva ; )
    Kobieta z klasą jak nic.
    Pozdro ; *

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz, sweterek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba ten zestaw, sama mogłabym się tak ubrać :P

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej Dziewczyny naprawde bardzo wam dziekuje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę świetna stylizacja. Buciki cudowne.....

    OdpowiedzUsuń
  38. Love your ,baby ! You are so sexy ,so beautiful !Christian Louboutin from New York .

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny blog:) Jesteś dla mnie odkryciem! Jest bardzo stylowo!!! Ze smakiem i klasą! To lubię! :)
    Pozdrawiam ze świata Żyraf!!! :)

    OdpowiedzUsuń