19.05.2011

Sunshine Award

 Po raz pierwszy mam przyjemność brać udział w tego typu zabawach.
Bardzo dziękuję hannnahann za wyróżnienie mojego bloga :)

Uważam, że jest to dość fajny pomysł,
mnie nie tyko interesuje co dana osoba ma w szafie ale i jej osobowość.
Bo to chyba właśnie jest przyczyną tego pozytywnie barwnego wyglądu :)

Tak więc startujemy! :))





Zasady Sunshine Award:

1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą  


Oto osoby przeze mnie wyróżnione :) 

http://vivaluxury.blogspot.com/
http://trishka-blog.blogspot.com/
http://www.trendissima.com/ 
http://non-szalancka.blogspot.com/
 http://marionachic.blogspot.com/
http://lumpexoholiczka.blogspot.com/
 http://atlantic-pacific.blogspot.com/
http://justherfashion.blogspot.com/
http://divanaurlopie.blogspot.com/
http://elzetha.blogspot.com/


Co sprawia, że na mojej buzi pojawia się uśmiech? 

Jak już zdążyłyście chyba zauważyć, kocham moją mamą nad życie i jej jestem w stanie wszystko poświęcić. Tak więc gdy ją widzę cieszę się najbardziej :**


Mój narzeczony, który pogodził się już z faktem, że połowę mojego serca musi dzielić z wyżej wymienioną osobą hehe :** 


Muuuuzyyka!
Ja bez niej po prostu nie wychodzę z domu, rano w nocy czy w południe - zawsze coś mi gra w uszach. A najbardziej lubię się przy niej ubierać, wtedy zawsze moja wyobraźnia działa na 110 % .

  

I z tym również wiąże się taniec.
Byłam ponad 2 lata cheerleaderką w polskiej extraklasie koszykówki ale niestety wyjazd zmusił mnie do pożegnania się z tańcem.



Jedzenie!
Uuwielbiam jeść. Sprawia mi to ogromną przyjemność.
Nie jestem zbyt wymagająca - uwielbiam mielone i placka po węgiersku.
Natomiast pizza capriciosa jest moim niepodważalnym numerem 1 !



Zakupy 
w dużym centrum handlowym sprawiają mi również ogromną przyjemność.
Dla mnie po prostu nie ma zmiłuj!
Gdy mam przy sobie nadmiar gotówki, to potrafię spędzić w sklepach naprawdę ponad 6-7 godzin i czasami wyjść tylko z jedną rzeczą.
Dlatego biada moim kompanom :D 

  

No a co się wiąże z zakupami?
Dokładnie - niewylaczalne zamiłowanie do mody!
Już jako czterolatka biegałam w Mamy szpilkach po podwórku,
uwielbiałam pokazy mody.
A w wieku 7 lat starałam się już podążać za trendami - serio serio :D
To nie moda na blogi skusiła mnie by podjąć nowe hobby.
Znajomi mi mówią, że wyssałam to z mlekiem matki hehe.
Zapewne jest w tym część prawdy :)



Konie natomiast są miłością mojego życia!
Jako mała dziewczynka 
mówiłam Mamie, że wszystko sprzedam, nawet dziadków i kupię sobie konia i na nim pojadę na wycieczkę.
A wyobraźce sobie, że żeby jakoś stłumić w sobie to pragnienie
"jeździłam" na tych dużych plastikowych od lalek barbie i każdy nie miał połowy jednej przedniej nogi, bo zawsze się połamała pod wpływem mojego ciężaru :D
 Miałam pomysły hahaha :D 

  

Woda! 
 Z uwagi na to, że całe swoje dzieciństwo spędziłam nad morzem i jestem zodiakalnym wodnikiem, ja się po prostu nie potrafię obyć bez wody.
Teraz mieszkam prawie, że w górach i tęskno mi strasznie!


 I to by było chyba na tyle z tych najważniejszych rzeczy, które uszczęśliwiają mnie najbardziej :)

Pozdrawiam gorąco!

agNeSSka** 
   

10 komentarzy:

  1. ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to zrobiłaś, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo można ciekawych rzeczy dowiedzieć się o Tobie :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jej byłaś cheerleaderką super :)

    uwielbiam Twoje stylizacje.


    ps. Twój chłopak jest z pochodzenia Polakiem ? Bo nigdy nic nie pisałaś a piszesz , że mieszkasz w Niemczech , może z miłości :)?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy 21:41 - oj nie za wiele, 162 cm :)

    calima - aj gdzież tam, dodałam tylko obrazkowy opis :) Dzięki!

    Anonimowy 17:07 - tak, jest z pochodzenia Polakiem i mieszka od dziecka w Niemczech - stąd i ja się tu znalazłam :) Jest mi niezmiernie miło! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie to wszystko ujęłaś, choć nie znamy się osobiście to mogę stwierdzić, iż jestes osobą bardzo ciepłą i upodobanie w modzie w twoim wypadku próżne nie jest, inspirujesz wszystkich właśnie osobowością, uwielbiam twojego bloga, gdyż jesteś wrażliwa estetycznie, ja osobiście poruszam się i modą i poezją, dlatego kiedyś wyślę Tobie jakiś piękny wiersz , ot tak do poczytania jako miłą niespodziankę. Pozdrawiam. Ewelina ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewelina - Jest mi naprawdę bardzo miło! Cieszę się, że udało mi się poprzez stylizacje pokazać chociaż część mojego wewnętrznego JA :)
    Zawsze po przeczytaniu Twoich komenatrzy rodzi się we mnie masę pozytywnych emocji. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i z niecierpliwością czekam na ową niespodzienkę! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę byłaś chers:))) Ja również przez całe 6 lat:) i również kocham taniec:)) bardzo lubię Twój blog! Super stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń