22.04.2011

Inline skates day

No i mamy lato! :)
A dosłownie nie ma czym oddychać.
Taka pogoda skusiła nas na mały piknik.
Mój luby czytał książkę, a ja postanowiłam spalić kalorie na rolkach ^^
Dzisiaj planowałam ubrać się inaczej,
ale że się zmieniły plany, więc strój musiałam dostosować
do tego co zmamierzałam robić.
Obiecałam, że się dzisiaj coś pojawi, dlatego chciałam ubrać się tak
aby było mi wygodnie na rolkach i coś zaprezentować Wam. 
Nie nie, w kapeluszu nie śmigałam ;)
Torebka jest bo jest, powienien być koszyczek
ale na ten będę polować od poniedziałku :) 
Rolki pożyczyłam - wiem, że wyglądają trochę
jak siedmiomilowe buty ale najważniejsza była zabawa! :D

agNeSSka** 





Melduję gotowość do startu! :D 



spodenki - Tally WeiJl %
bluzka - Bershka %
buty - Deichmann
kapelusz - F&F (Tesco)
okulary - C&A %
torba - Bershka % 
 

29 komentarzy:

  1. So beautiful with that hat!!! and so fun the skates!! :))

    have a look on my blog..there's a giveway for you ;)

    http://cihc.blogspot.com/2011/04/cihc-giveaway-tie-ups-personalized-belt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. a kiedy te buty w Deichmanie kupilas? w tym czy tamtym roku. Tez takie chce :)

    u mnie lato, 27C.

    buzka z Frankfurtu nad Menem

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. G - thank You :)

    szavka WORLD - kupiłam je rok temu. To dzieli nas z 500 km :) ale jedne Niemcy, jedna pogoda hehe, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, bardzo dobry outfit. Szczególnie koturny <3 Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz, super kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze rolkowe zdjęcie mnie zabiło hahaha ;) super!
    świetny zestaw!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny zestaw, letnio:)
    buty <3!

    OdpowiedzUsuń
  8. patrz Ty chociaż bezpiecznie jeździsz bo ja moje ochraniacze porzuciłam w wieku 10 lat i od tamtej pory co rok się obijam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś meega zgrabna!!!!ale letnio u CIEBIE:)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaah te koturny z deichmann'a ;D
    ładnie :)

    http://flashnfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie naprawde bardzo letnio :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No pewnie, twoje nogi sa najlepsze :)
    Buziaki
    Zapraszam do mnie już na Święta będzie nowy outfit

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam ten kapelusz! pięknie Ci w nim... też kupiłam w F&F, ale bez ozdobnej wstążki... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ok...your picture is up....

    http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.199341076770782.48037.195386193832937&saved#!/photo.php?fbid=199341086770781&set=a.199341076770782.48037.195386193832937&type=1&theater

    u can let your friends knoe to join...u r alone in the germany folder for the moment :)
    u can uload as many pictures as u want...just let me know....remember...u+outfit+a fab place from your town u live in ....
    kissessss

    OdpowiedzUsuń
  15. kapelusik jest cudny :) jak i caly zestaw :D
    oczywiście dodaje do obserwowanych (i liczę na to samo)
    mój blog:
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. długo się zastanawiałam nad tymi butami aż w końcu wykupili mój rozmiar i teraz bardzo żałuje że ich nie mam...

    świetnie wyglądasz w tym kapeluszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba !!! masz świetne włosy <3

    widziałam Cie w DDTVN, jestes chyba pierwsza boggerka, ktora jest tak jak z zachodniopomorskiego, nawet mam blisko do Koszalina :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czy wiesz ale Ty faktycznie masz dużo tych kalorii do spalenia :DDD:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz Cię widzę na blogu i od razu wiedziałam, że Cię gdzieś już widziałam - no tak, telewizja ma szeroki zasięg (mianowicie DD TVN) :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się! eh, dziewczyno, jak ja Ci tych nóg zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tu przesiadywać:)

    OdpowiedzUsuń