15.03.2011

Feel the taste of spring!

Aaach Kochani nie wiem jak u Was ale u mnie było dzisiaj 17'C! Tak ciepło to w tym roku jeszcze nie było - a trzeba zwrócić uwagę jeszcze na to, że mamy połowę marca! I szczerze mowiąc, to mało nie brakowało, a zagotowałabym się w tym.
Ubrana jestem praktycznie cała w Bershce i wszystko z przeceny. Nie lubię kupować drogich ubrań, bo w końcu i tak zostaną przecenione i z reguły jedna kolekcja nie jest na czasie tylko w trakcie jednego sezonu, a powielana jest conajmniej przez 3 lata. A nawet gdyby - moda jest dla mnie, nie ja dla niej ;)


Życzę Wam coraz cieplejszych dni i duuużo uśmiechu!
Pozdrawiam! :)

agNeSSka** 







 


 kombinezon - Bershka %
kapelusz - Bershka %
torba - Bershka %
koturny - allegro.pl
kurtka - H&M %
łańcuch - Valentino
oksy - no name

13 komentarzy:

  1. pierwsza Twoja stylizacja, która faktycznie mi sie podoba. bravo.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw!
    Wyglądasz bardzo stylowo! Jak gwiazda,kryjącą swoją twarz pod okularami przed paparazzi:)
    Bardzo mi się podoba
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe :D
    Jak gwiazda, to się nie czuję ale dziękuję za miłe spostrzeżenie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny kombinezon (ech, szkoda, że u mnie nie ma bershki :/)
    kupiłam sobie podobny w panterkę, ale jest bez kieszeni i chyba jednak go oddam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your jumpsuit! And the floppy hat and sunglasses add even more drama to what is already a stand out look. Just fabulous :)
    xox,
    Cee
    http://cocoandvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz !! A w kapeluszu zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;) Cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie!

    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten sam kapelusz, ale na taką stylziację bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie! Strasznie spodobała mi się kurtka i okulary!! ;) Pozdrawiam!

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądasz! :))) Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie znalazłaś się z tą stylizacją na pierwszym miejscu w DD TVN:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń