3.02.2011

Pierwsze koty za płoty



Uch w końcu się podjęłam :)


Witam Was serdecznie na moim nowym blogu.
Stworzyłam go po to aby podzielić się z Wami swoimi pomysłami, inspiracjami znalezionymi w sieci i własnymi spostrzeżeniami modowymi. Będę starała się w miarę możliwości czasowych aktualizowac posty,
oraz mam wielką nadzieję, że moja twórczość spodoba się kilkoru z Was.
Bo ten blog powstał przede wszystkim dla Was. :)

Postanowiłam, że nie będę wrzucała tu zdjęć robionych w tle mebli, tym samym udam się w ten weekend na małą sesję w plenerze - nie ukrywam, że będzie to moja pierwsza, także zbyt wiele obiecać nie mogę.
A już nie wspomnę o tym, że mój aparat ma 7mpx... Ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
Tym czasem pozdrawiam i oby do weekendu! :) 


agNeSSka ** 

5 komentarzy:

  1. No to witamy :) Zapraszam do siebie i do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i wytrwałości życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wytrwałość się przyda na pewno.
    Dziękuę!

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :) mam nadzieję, że wkrótce dołączysz do "elity". Nic na siłę, ale dbaj o nas, czytelników ( czyt. nie zaniedbuj i często pisz :))

    trzymam kciuki i będę zaglądać :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obejrzałam całego bloga i zyczę powodzenia. bardzo mi sie podobają Twoje stylizacje i zazdroszczę świetnej, nienagannej i verrrry sexy figurrry ;))) dodałam do ulubionych i będę tu zagladac jak nie zapomnę nacieszyc oko :) jeszcze raz zyczę wszystkiego naj!!! naj!!!

    OdpowiedzUsuń