8.02.2011

MAXI

No i mamy wiosnę!:) Wczoraj było chyba z 15'C, myślałam, że jajo zniosę w tych wszystkich sklepach ;/ Już wczoraj nie dałam rady wrzucić zdjęć, byłam w Monachium na 8-śmiogodzinnych zakupach i mówiąc szczerze, to prawie na czworaka wróciłam do domu! Nóg do dzisiaj nie czuję, a prawa ręka od noszenia kilogramu ubrań wręcz mi usycha! Przygotowałam się na wstrząs w mojej szafie, jakieś nowe perełki, a tu, że tak powiem lipa. Niby coś kupiłam ale nie do końca jestem zadowolona. Główną rzeczą, która mnie chyba najbardziej cieszy jest zakup skórki z frędzlami z H&M. Jutro wrzucę wszystkie moje wyprzedażowe łupy, dzisiaj nie jestem w stanie się ze wszystkim uporać i mówiąc szczerze (nie bijcie!) wszystkie te rzeczy jeszcze leżą w siatkach...
Mierzyłam z nowej kolekcji Zary czerwone spodnie, ale albo to ja jestem niewymiarowa albo spodnie są źle skrojone - tu za luźno,tam za obciśle, więc odpuściłam. Mam nadzieję, że H&M również zaserwuje czerwień, to wtedy się na spokojnie rozejrzę. A co do biżuterii... 
Miałam kupić, aczkolwiek jak zwykle nie wydałam na nią nawet złamanego grosza, bo jak sobie pomyślę, że mogę kupić w tej cenie buty, to raczej wiadomym jest, że kolejna para bardziej mnie usatysfakcjonuje od pierścionka w tej samej cenie ;)
Jeśli chodzi o jakość zdjęć, to chyba nie trzeba ich komenatować.. Jestem załamana!
No ale nic nie poradzę, w tym momencie nie stać mnie na wydatek o wartości minimum 500 Euro.
Wybaczcie Kochani ale w najbliższym czasie tego typu, a nie inne zdjęcia będę Wam serwować.

PS. Koleżanka napisała mi właśnie, że widziała wypowiedź Jacykowa w dzieńdobrytvn w modzie polskiej na temat mojej kreacji. Jak tylko pojawi się wideo na stronie, dam znać! :) 






maxi - Stradivarius %
kozaki - Deichmann
torba - Stradivarius %
komin - C&A
pierścionki - Stradivarius % 

2 komentarze:

  1. na jakość zdjęć niepotrzebnie narzekasz, bo jest bardzo dobra ;)
    sama cały czas odczuwam ten niedosyt oczekiwanej przeze mnie jakości, no, ale niestety mój aparat nie spełnia moich oczekiwań;).Powoli zaczynam oszczędzać na nowy, mam nadzieję, że mi się to uda ;)
    Pozdrawiam
    ps.świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedzmy, że jakość nie jest bardzo beznadziejna, ale beznadziejna hehe.
    Ja na razie nie oszczędzam na sprzęt, bo buty z mojego must have bardziej do mnie przemawiają :)
    I dziekuję bardzo za opinie :*

    OdpowiedzUsuń