25.02.2011

Jupi ! :D

Jadę do Polski! Zawsze tak mi się ciągnie ten okres czekania, a tym razem podjęta została decyzja praktycznie z dnia na dzień. Już w tą sobotę czeka mnie podróż 16-stogodzinna. Na szczęście jadę nocą, ale pewnie jak zwykle nie zmrużę oka. Ale w tym momencie się tym nie przejmuję ^^
Kochani wydaje mi się, że przez ten okres dwutygodniowy nie pojawi się żaden set na blogu. No ale spróbuję chciaż dać oznaki życia ;) 
Set nie należy do bardzo odkrywczych (no i doprawadzają mnie do szału zakolanówki, które co chwilę zjeżdżają z kolana!). Ale w tej chwili nie potrafię się na niczym skupić, myśli krążą tylko przy walizkach; co zabrać, co spakować, niczego nie zapomnieć. Już tak tęsknie za rodzicami, w końcu do domu! Pozdrawiam i życzę udanego weekendu! ^^


agNeSSka**






sweter - C&A sh
komin - C&A %
pilotka - H&M
szorty - MOTOJENS sh
torba - New Yorker %
zakolanówki - no name
biżu - to tu, to tam
buty - New Yorker % 

6 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się pomysł z zakolanówkami i butami, na pewno wykorzystam go do codziennych stylizacji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba, mega stylowo !
    dobre szorty!

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja przepięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń